Famous ADULT Film Stars Before Makeup




Top 10 before and after makeup transformations of celebrity adult industry movie stars. Subscribe to our channel: For copyright matters please contact us at: [email protected]

source

Your reaction?
Angry Angry
0
Angry
Cute Cute
0
Cute
Fail Fail
0
Fail
Geeky Geeky
0
Geeky
Lol Lol
0
Lol
Love Love
0
Love
OMG OMG
0
OMG
Win Win
0
Win
WTF WTF
0
WTF

Famous ADULT Film Stars Before Makeup

Comments 31

  1. How dare these girls wear makeup to look more attractive, I am baffled. For that reason ONLY I'm going to now search every single one of these girls and write a strongly worded later to them. If you don't hear back from me then it's because I'm still writing.

  2. i live round the corner from a porn studio..and i'm sure i saw a pornstar in the local shop…but because she didnt have make up on i just thought hey its just another girl…with seamen in her hair…joke it was on her chin

  3. Honestly, a lot of them aren't bad looking without makeup… But um, The Richest, even if we did recognize them on the street it wouldn't matter cuz most of us try pretty damn hard NOT to get an STD. 🙂 Porn is great, I wont lie, but Id prefer the sweet girl next door that is a loyal and awesome GF any day of the week. Just saying.

  4. Hey, Gary how are the kids? Good Dave, good. My daughter is in university studying molecular biology. What is yours up to? She’s sucking 10-15 dicks a day for money. Well, good for her. Always good to get steady work. Yep, you bet.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

log in

Become a part of our community!

reset password

Back to
log in